20 Ekim 2010 Çarşamba

PANKEK






Daha önce birçok yerde yediğim ve çok beğendiğim bir kahvaltılık..Ben özellikle üzerine çikolata dökerek yemesini seviyorum.Ama bal ve pudra şekeri ile de muhteşem oluyor.Bu ölçüde yaparsanız 5-6 adet pankek çıkıyor..Denemek isteyenler için işte tarifim....

MALZEMELER:
1 yumurta
1su bardağı süt
1 su bardağı un
2 çay kaşığı vanilya
1/2 paket kabartma tozu
1 çimdik tuz
1 yemek kaşığı şeker
1 yemek kaşığı sıvıyağ
YAPILIŞI
Yumurta ve şekeri çırpıyoruz.Daha sonra diğer malzemeleri de ekleyip,karıştırıyoruz.Daha sonra bir kepçe yardımı ile kızgın teflon tavaya döküp,ters düz yapıp pişiriyoruz.
Afiyet olsun..

5 yorum:

balböcükleri dedi ki...

pişti olmuşuz:)ellerine sağlık senin pankekde nefiiiiis görünüyor

Selma Tasarım dedi ki...

Ellerine sağlık ne güzel görünüyor. Keşke ben de becerip uğraşabilsem!

huuuubakbi dedi ki...

Ellerine sağlık canm aldim kaçdim

Adsız dedi ki...

10. yoruma Mudo Bootie Hediye !

http://sound-of-the-rain.blogspot.com/2010/10/10-yoruma-mudo-bootie-hediye.html

Tek yapman gereken yorum bırakmak ;)

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık bayılırım hele
de reçelle yemesine:))Kucak dolusu sevgiler...