21 Haziran 2010 Pazartesi

SONUNDA BENDE MİM'LENDİM YAŞASIN

Hep beni de biri mim lese artık diyordum sonunda oldu işte..

Felsefem:Kendine yapılmasını istemediğin hiç birşeyi başkasına yapma...
Hayat: İlk ve son nefes...
Çocukluk: Masumiyet..
Güneş:Huzur..
Gözler :Herşeyi anlatan gözlükler..
Yıldızlar:Hayal etmek...
Güzellik:Anne olunca içimin dolduğu duygu...
Sevgi: Paylaştıkça artan,hiç eksilmeyen...
Aşk:İşte bu oğlum KAYRA'm
Müzik: Gözlerimi kapatığımda dalıp uzaklara götüren ezgiler...
Dost:Edinilmesi çok zor...Bulunca kıymetini bilmek lazım..
Para:Yaşamak için gerekli...
Zaman: durdurulamayn tek şey..
Erkekler: Diğer yarım eşim..
Savaş: Keşke hiç olmazsa..
Ağlamak:Üzüldüğüm zaman beni rahatlatan tek şey...
Deniz:Dinlenmek...Tatil...
Ayna:Her zaman bakmak lazım...
Hayal:Çocukken çok kurduğum ama yaşam kavgasında kaybolan hisler...

  ŞİMDİ DE BENİM MİM LEME ZAMANIM..UMARIM YAZDIĞIM ARKADAŞLARIMI BENDEN ÖNCE MİM LEYEN YOKTUR..
1.TATESAL
2.SENA ÇEYİZ
3.NEŞELİ GÜNLER
4.MANDALİNA ÇIKMAZI
5.ŞEHNAZCA
6.DERYAYLA
7.BİR DUT MASALI
8.TAZE NANE

4 yorum:

TATESAL dedi ki...

Ah canımcım ya en öncede beni mimlermiş sağol bitanem...Seni bu sorularla biraz biraz tanımaya başladım ama birde resmini görmek isterim yüzünü görmek daha iyi olacak...Sevgiler....
Yeni teman süper olmuş harika...

fuska dedi ki...

ne güzel birkaç kelimeyle aklına gelenleri yazmışsın. keşke ben de uzatmamayı başarabilsem :))

ANNEMİNELİ dedi ki...

Kendini çok hoş tanımlamışsın,sevgilerrrrr.....

balböcükleri dedi ki...

hımmm güzel cevaplaaaar